Verda9224 Kızlar kese çok ufaktı asistan doktor zor gördü banada gösterdi bi an hiç yok sandım ama sonradan gördüm bu sağlıklı ilerlemeyeceğini mi gösterir sizce bilgisi tecrübesi olan var mı moralim çok bozuk
Yenibirannee Verda9224 sat göre kaç haftalıksınız? bende 6. haftalarda gitmiştim sadece boş keseydi 7+3 haftalıkken bebişi gördüm
Ecrin_47 Verda9224 cnm herkeste değişiyor mesela bn 4+5 günlük gittim kese göründü sonra 5+5 gittim bebek göründü kalp çok az atıyor dedi iki kez duydum sesi sonra 6+6 gittim kalp atışı gubur gubmur geldi çok şükür ☺️sitres yapmayın güzel şeyler düşünün dinlenin bol bol su için yeme içme dikkat edin haftaya rahatça görürsün bebeği ve kalp atışını 🤗
btl194 Verda9224 muayene ye girerken idrarinizin olmasına dikkat edin gerçekten etkisi var bikeresinde kalp atışını duymadık o derece yani biraz sıkışık girin muayeneye
gozbebeklerim2 Verda9224 morelini bozmak için yazmıyorum herkesin gebelik aşaması farklıdır ama bende 6 haftalikti gitim kese ufacık görünüyordu 8 tekrar gitim kese gene ugakti bebebk görünmüyordu kalp atışında yoktu haliyle haftaya tekrar gicecem yine ayniyas maalesef Dr sonlandiracak gebeliği.
Verda9224 Yenibirannee Sata göre 4+4 çok ufaktı kese doktor kese mi başka bişey mi net değil diyince moralim bozuldu yani 19 ağustosta bida çağırdı bakalım
nidosh mavi123_ o zaman etkili değil çünkü 12 haftadan sonra pelvis kemiğinin içinden çıkıyor idrar torbasıyla alakası gidiyor. İdrara sıkışık olmak belki ilk 12 hafta içindir
mavi123_ btl194 demek istediğim yani acaba idrar kesemiz dolu olursa bebek daha net gözüküp ve cinsiyeti belli olurmu? Hani bazen haftası gelmesine rağmen doktorlar göremedim falan diyorlar ya
nidosh Verda9224 canım hiç moralini bozma çünkü çok erken gitmişsin keşke bir hafta bekleseydin. Ben 3+6 da öğrendim gebeliğimi 2 hafta bekledim keseyi görmeye gitmek için
btl194 Verda9224 bizzat kendim yaşadım ilk gebeligimde şimdi özellikle sıkışık giriyorum sorun olmadı hiç
bsky Sata göre 4+4 diyorsunuz çok minik daha hatta kese bile yeni oluşuyordur sağlıklı mı diye anlamak için ultrason çok erken siz kan verin 2 gün sonra tekrar verin betanız 2 ye katlanıyorsa sorun yok 6. Haftadan sonra ultrasona gidin acele etmeyin
Verda9224 bsky Benim ilk testim 458 di 2 gün sonra yani geçtiğimiz Ptesi 1046 çıktı bugün kese için gittim bida test yapmana gerek yok demişlerdi inşaallah herşey normaldir
Busranur_mnts Verda9224 haftan daha küçük canım normal ben 5+2de vajinalde hiçbişey göremedim 1 hafta bekleyip gittim gördüm keseyi
Verda9224 Busranur_mnts Yaa içim rahatladı biraz olsun asistan doktorlar da pek bişey demiyor insan kuruyor kafasında bu sefer