Aysima51 lotusflowers valla psikolojim alt üst içinden çıkarttığımda 2 gibi ama bir kere 3. Gördüm ya gözüme görünüyor
lotusflowers Aysima51 bence elindeki diğer testide yap biraz bekle iyice sıkış sıvı al sonra yap ondada çıkınca için rahat eder
Aysima51  resimde görebilir misiniz bilmiyorum ama
buse76 Aysima51 evet var şimdi git kan ver direk testle uğraşma teste çıktıysa betada 5 üstü çıkar en iyisi kanı ver rahatla
gurbetcikizii Aysima51 sen bence özelde yada acilde twat yaptır hemen özelde 30 dkkya kadsr çıkar devletde 2-3 saat
Aysima51 azra19 kızlar isteyen bekleyen herkese nasip olsun eşim korkudan Regl gecikmesini bekle dedi hüsran yaşamayalım dedi pazar günü Regl gelmezse gidip gecikmede kan vericem inş benimledir
yarensl Aysima51 bende ilk prodoctor ile öğrendim sonra 2 tanede awox aldım onları yaptım sonra sağlık ocağına kan verdim dayanamayıp bide özele gittim kan verdim 😀 Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu 🌸
Aysima51 yarensl avox içinde çok güvenilir değil demişler valla beynim yandı sizin kan nasıl pozitif mi