Aysima51 Aylarca telefonla cizgi aradım ilk kez gözümle görüyorum kızlar tam 8 yıllık özlem bu ay ilk kez yumurtam kendisi gelişti doktor bu ay çok önemli olmazsa tüp bebek demişti oldu sanırım umarım olmustur
Aysima51 Özele gitsem mi beklesem mi geçen aydan kalan Awox var yarın onu yapsam da Regl gecikince mi kan versem
buse76 Aysima51 bence özele git direk varsa değer düşük olsa da çıkar çünkü en iyi testi yaptın çıktı daha da testle uğraşma en iyisi kan ama 5 üstü çıkacak eminim
mrvrm Aysima51 awoxla falan uğraşma daha. Direkt kan ver. Şimdi varsa onda çıkmazsa niye çıkmadı stresine gireceksin. Başka testte de koyulaşma takip edip para verene kadar özelin acilinden kan ver. Hemen çıkar sonuç
YyyyYasemin Aysima51 sanki ben öyle gördüm ama bilmiyorum inşallah vardır siz bi gidip hemen kan verin bence böyle ikilemde olmaz testten pek anlamam
YyyyYasemin Aysima51 siz içinizi ferah tutun kan verin moralinizi bozmayın hayırlısıyla olsun inşallah
lotusflowers Ya sanki banada 3 çizgi var gibi geldi ama ortadaki çizgi gibi olan şeyin altında testin plastik parçası var onun gölgeside olabilir. Kan verirsen haber verirmisin canım bende 3 test yaptım böyle çıktılar kan vermeye korkuyorum bekliyorum öyle 🥹
Aysima51 lotusflowers valla psikolojim alt üst içinden çıkarttığımda 2 gibi ama bir kere 3. Gördüm ya gözüme görünüyor