ikincibezelyeayak Mervepenmek Hm sezaryense aktif olmak yürümek vs bunlara ihtiyacınız yok doğum ıcın. Dediğiniz gibi ne kadar geç gelse iyi olur. Durur o kadar merak etmeyin heleki ilk bebekse. 1 2 cm açıklıkla 2 3 hafta duranlar var. Sağlıkla kucağında alın ıns
Mavimavi321 Mervepenmek aynı durumdayız canım benimde birden dün sancım çıktı açıklığım 2 cm olmuş dünden beri ilaçla durdurmaya çalışıyorlar ama dün iyiydim geçmişti ağrılar şuan hissediyorum yine benimde 100 lere kadar çıktı dün bugün sabah baktılar 4 cm olmuş açıklık durutabildikleri kadar durutcaklar artık sağlıkla alalım inşallah kucağımıza minnoşlarımızı Rabbim yardım etsin herkese 🤲🏻🤲🏻
Mervepenmek Mavimavi321 Amiinn inşallah güzel düşünelim güzel olsun her şey bebelerin sağlıklı olması için 🥹 minik mucizeler 🥰
Mervepenmek ElifArslantas Merhaba gittiniz mi? Ben yeni geldim nst bugün iyi çıktı fakat rahim kısalığı var birde baskı fazlaymış yine yatış verdi evde ve ek olarak hastanede progestan hızlı etki etmesi için iğne vuruldum ve sabah akşam fitil olarak progestana başladım 1-2 hafta ne kadar bebeği anne karnında tutabilirsek iyi dedi bu yüzden daha dikkat edip zaman geçirmeye bakacağım inşallah 🥹🥰 Sizde de haberler iyidir inşallah
ElifArslantas Mervepenmek bildirim gelmemiş gittim vallahi doktorum gelmek için acele ediyor kilosu boyu haftasıyla uyumlu bende kısalık gibi bi durum yok her şey yolunda görünüyor ama doktor doğuma hazırsın diyor yani hareket etmezsen kurtarırız dedi evde yat yüklü iş yapma dedi böyle kontrole devam edeceğiz
seymanuurr ElifArslantas kaç kg acaba şuan bebeğiniz ? Bizde 35+2 olduk 2 cm açıklık var durdurdu sancıları ama yine başladı bugün evdeyim bende ciğer geliştirici de olduk ama korkuyorum küvöze falan girer diye
Mervepenmek ElifArslantas kesinlikle yatıp dinlenin bende kısalık çok ve bebek aşırı baskı yapıyor rahmime hissediyorum sanki düşecek gibi his oluşuyor progestan iğne oldum ve fitilini kullanacağım inşallah iyi gelir 🥺
Mervepenmek seymanuurr benim şuanda 2.600 gr olmuş doktor iyi yine kilosu uyumlu güzel dedi ama 1-2 hafta daha beklememiz lazım gidebildiği kadar dedi zor geçiyor ama sabrederek bekliyoruz bende ciğer geliştirici oldum
seymanuurr ElifArslantas hayır bugün kontrolden geldim sancılarım hala 80 90 bandında devam ediyor, doktorum da şaşkın hala nasıl doğurmadın sen diyor ☺️ bu hafta bekliyoruz artık başı kemiğin de altında çok aşağı inmiş dedi , bekliyorum
Mervepenmek Gofretinannesi iyi ki ettirmedim hiç pişman olmadım şuan sancılarım azaldı 37. Haftaya girdik normale döndü her şey rahim ağzı kısa yine ama dikkat ediyorum ayağa kalkıp fazla iş yapmıyorum 4 eylül de doğum inşallah 🥰