Mervepenmek
33 te aynılarını yaşadım ciğer geliştirici oldum, kilosu 2370 di. Sancılarım 100 ü geçiyordu. Açıklık baktı yoktu. Sizde de yokmuş zaten o daha durur ki haftanız daha daha iyi 35 güzel bir hafta. Ciğer geliştirici de olduysanız korkmanıza gerek yok. 2 Ci normal doğumu bekleyen biri olarak söylüyorum ben bile yürüyorum bu haftada . Evde yatmayın hareketsiz kalmayın açıklığınız yokki suan haftanız da iyi ciğer geliştirici zaten oldunuz. Hareket edin derim siz bilirsiniz ama . Normal istiyorsanz özellikle, etmezseniz makata dönebilir bebek hemde haraket her zaman iyidir bebeğe giden oksijeni artırır