ngboyar cylnboran04 ben hep jilet kullandığım için çok tahriş etmiyor yeni başladıysanız kaşıntı vs de yapabilir
Zhde cylnboran04 😂kesinlikle ama bu mor olanı çok beğenirsiniz bana dua edersiniz ben kullanıyorum gerçekten geç cikariyo bide norml jilet gbi sert ve kasindirmiyo ayiptr demesi
Meral_63 Zhde bacım jilet sorun değilde karnimdan bisye görmeyiorim vala elim titiyor bi yerimi kesecem diye 🤣
Annekuzusu123 Meral_63 bide zaten Allah’ın izniyle de doğuma az kaldı diyolar 2 3 hafta kalası ağda yaptır
Yagmustoprak1 Of bende 15. haftaya girdim sanki tüylerim kalınlasıyomus artıyomus gibi geliyo jilet kullanıyorum ağdaya gitsem acır mı acaba sjsjjs