ngboyar cylnboran04 ben maalesef jilet kullanıyorum ama epifly tüy döküyücüye başlıcam ağda yapmak istemiyorum 🫤
irem532 Bir sakıncası yok diye biliyorum canım ancak doktoruna danışmanda fayda var. Sağlıkla gelsin bebiş 🥰
Tazeanne2016 cylnboran04 kimyasalın teninizden emilme ihtimali var o yüzden bölge fark etmiyor ama karar sizin tabi yine de
kayrasu -Cennetkusuannesi- diğer tüy dökücü ler gıbı 3 günde çıkarmıyor bende 2 haftada bır çıkıyor herkesin nasıl olur bilmiyorum ama ben memnunum
kayrasu bilgemomy ben kullanıyorum gebelikte cilt çok hassas olduğu için ağda kullanamıyorum kullandıktan sonra bol su ile duruluyorum herkesin kendı tercihi kullanmak isteyen kullanabilir