mucizebebegimmm Tutuuu 99 dan sonrası su gibi geçiyor diyorlardı. Gerçekten de öyle oluyor 😂 uygulamaya göre 35, sezeryan olacağı için 27 gün inşallah. Cidden su gibi geçti 99 dan sonra. Sağlıkla vaktinde kavuşalım yavrularımıza 🌸🙏🏻
Tutuuu mucizebebegimmm ay vAllahi ben buraya zar zor geldim bulantılar enfeksiyonlar burdan sonrasıda çabucak geçsinde şu hanımefendiyle tanışalım bakalım niye böyle yapıyomuş😂
seryagunes Tutuuu valla hangi enfeksiyon bilmiyorum lökosit yüksek çıkıyor direkt bakteri söyleyen bir doktor olmadı şimdiye kadar vajinal enfeksiyon da oluyor ona da net bir şey denmedi antibiyotik fitil bir sürü şey kullandım dün tekrar başladı çok sinirimi bozuyor
Tutuuu seryagunes benim en son vajinal sürüntü testi yaptı öyle anladı🥲ama aynı bakteri idrarımda da çıkmıştı belki sende de test yapılırsa hangi bakteri oldugu bilinirse daha iyi bir yol takip edile bilir
mucizebebegimmm Tutuuu ahhhh o bulantılar. 35 oldum hala tam anlamıyla geçtiği söylenemez 😂 bizimde beyefendi bi gelsinde 27 gün sonra derdi ne öğrencez 😂
seryagunes Tutuuu sen sanırım yurtdışındaydın yanlış hatırlamıyorsam burda o kadar ilgileneceklerini zannetmiyorum özel hastanede bile detaylarla uğraşmayıp direkt ilaç yazıp gönderiyorlar keşke sorunun temeline inseler ama ben geçeceğini de düşünmüyorum artık çünkü o fitili antibiyotiği kullanmaya vücut alıştı bir kere tekrar tekrar istiyor bence o yüzden
aydilss Tutuuu 99 gördükten sonra zaman çok daha hızlı geçiyor sanki on gün on gün eksiliyor bir anda. Ben de ilk 99 gördüğümde çok heyecanlanmıştım şimdi son 39 gün hâlbuki daha dün 49 du yani 😅
Tutuuu aydilss ayy herkes böyle söylüyoor umarım benim içinde öyle olur son aylar beni çok korkutuyor daha bir kilo almadım amma kendimi öyle agır hiss ediyorum kii, hemen yoruluyorum sonra son aylar nasıl olucak diyip çok korkuyorum😂umarım çabucak geçer🥹
Tutuuu aydilss ayy herkes böyle söylüyoor umarım benim içinde öyle olur son aylar beni çok korkutuyor daha bir kilo almadım amma kendimi öyle agır hiss ediyorum kii, hemen yoruluyorum sonra son aylar nasıl olucak diyip çok korkuyorum😂umarım çabucak geçer🥹
Tutuuu mucizebebegimmm 😂😂😂benimde geçmedş bacımm bazen hala istifra bile ediyorum canları sağolsun ama yani insan anasınada böyle yapmaz canım😂😂😂 sağlıkla gelsinler bakalım ne oluyor
Tutuuu mucizebebegimmm 😂😂😂benimde geçmedş bacımm bazen hala istifra bile ediyorum canları sağolsun ama yani insan anasınada böyle yapmaz canım😂😂😂 sağlıkla gelsinler bakalım ne oluyor
mucizebebegimmm Tutuuu yaparlar yaparlar 😂 tek kusma olsun bulantı olsun yeter ki sağlıklı gelsinler 🥹🥰🙏🏻
MrsParvar Tutuuu vallaben 26+5 teyim ama bu ara aşırı sertlik ve şişkinlik oluyor buda aşiri derecede bunaltıyor beni o nedenle geçmiyor gibi günler.bu arada 37 de doğum olacak inşallah o nedenle 72 gün kaldı.
Tutuuu MrsParvar bende de 1 haftadır var sertlik agırlık doktor bir yere toplanıyordur geriliyordur falan dedi kontrolde bi sorun çıkmadığı için