kurtttttt Seyma63_ siz kıvanç hocada mı takiplisiniz hastanede 2 li tarama testi yapılıyor mu bilginiz var mı
Zeliha_plt38 ikimelekannesiyim geçen sene ne kadardı benim doğum yılbaşından sonraya denk geliyo ne kadar artar ortalama
Sabisulusy Busra6694 en son takipli hasta için 35 bin dediler ben 28 haftalığım ben doğurana güncelleme gelmezse fiyat bu
r_mlk Ozturkhkmt gülcan hocada doğum ne kadar acaba bende ona gidiyorum da sormayı unutmuşum unuttuğumdan her ihtimale karşı şehir hastanesinede gidiyorum
ikimelekannesiyim Zeliha_plt38 inşaAllah bazı hastaneler acayip arttırıyor bu düzeyde gider inşaAllah
[silindi] merveerkaann ben nagihan sarıya hümadayken gitmiştim özeldeyken bile hiç memnun kalmamıştım devlette nasıldır bilemem
threebaby_mom merveerkaann ben öncede hüma da doğum yaptım gayet memnun kaldım hem ilgisinden hem ameliyattan kolayca toparladım o yüzden yine devam ediyorum