merveetopall ben anlatsam roman olur herhalde 02.07 sabah 5de ıslakımla uyandım ama normali doğrucam die kafama yerleştırdım sancı hiç bişey yolçk bu arada Kocaeli gebzedeyım ben hastaneye gittik Darıca’ya nst işte bildiğiniz kontroller yapıldı suyumun geldiği okeylendi ana acilma sancı 0 doğumu baslatmadi yatış verildi odada bekletiliyorum ne gelen bar ne giden Karşi odamda doğuran oldu imza verdim çıktım başka devlet hastanesine onlarda kabul etmedi İstanbul kartal araştırmaya Allahımmmm en zoru oydu suyum gelmeye devam etti geceden sabaha nst takılı kaldı ayın 3nde ortanda çıktım imzayla dediğiniz gibi azarlama ukala tavır gittim özle ama suyum geleli 36 saat oldu direk sezeryan denildi bebeğim dogdu kakasını yaptığı için enfeksiyon kapmiş 1 hafta küvözde kaldi