kyn52 bana bugün Beykoz devlet hastanesinden mesaj gelmiş sizinle de paylaşayım belki size de gelmiştir numaranızı aldılarsa başta atmışlardır diye düşünüyorum hem bütün sorularınızı sormuş olursunuz 😇
“ Merhabalar. Ben Beykoz Devlet Hastanesi Gebe Eğitim Hemşiresi Özlem Candan.. nasılsınız umarım iyisinizdir. Yarın sabah saat 09:00-11:00 arasında Hastanemiz 2. Kat Gebe Okulunda (Çocuk servisi yanında) gebelerimize yönelik eğitimimiz olacaktır.. eğitimimiz yaklaşık 2 saat sürmekte olup uygulamalı ve aktif katılımlı olmaktadır. Bilinçli ve doğumuna hazırlanmış anne adayları olarak Katılımlarınızı bekliyorum teşekkür ederim. Haftada 1 gün, toplamda 4 hafta süren eğitimler sonunda mezuniyet belgelerinizi alacaksınız ve Doğum ünitesi, kadın doğum servisini gezeceksiniz, ebelerle tanısacaksınız👍Eğitimlerimiz ücretsizdir. İnstagram hesabımızı da takip edebilirsiniz; beykozdh_gebe_okulu “