kyn52 ben 4 sene önce de 8,5 ayıma kadar Yasin beye takipliydim ama kendi isteğimle sezeryan yapmadığı için özele gitmiştim şimdi ki gebeliğim de yine ona takipliyim bu kadar bilgiyi o yüzden biliyorum 😅 ama yine onda doğum yapmayacağım çünkü benim korkularım acı eşiğim vs cooook coook fazla zaten belli bir süre vajinismus tedavisi de gördüm. İlk doğumum erdem hastanesinde oldu doğumdan memnun kalınca 2.yi de orda yapmaya karar verdim ama sadece doğum da gideceğim kontrollerime Yasin beye geldim