Mybabyyyyy1 bilgemomy yok lütfen yanlış anlama insan tabiki tedirgin oluyor ben sadece içiniz biraz rahat etsin çok kısa değil sizinki , daha sizi idare edebilir korkutmayın kendinizi demek istedim 🙏
bilgemomy Mybabyyyyy1 anladım kız anladım sağolasın hoşuma gitti zaten yazmanda çok teşekkür ederim💖💖💖🥰🥰
Mehmettugce Serap09 kasılma gibi değil canım ayaklar yüzde doksan hep aşşagıda bir vuruyor hem canım açıyor hemde bacak aramdan çıkacakmış hissi oluyor nadir yukarıda kenarlarda hissediyorum hep aşşagı vuruyor
bilgemomy Mehmettugce vuruyorlar evet göbek deligi altı demi sanki bacağı birden çıkacak gibi oradan ah aceleciler
Mehmettugce nrs161_ bende o dönem değil ama bir kere muz yedim oldu 3 güne ancak düzeldi korktum daha yemedim bol sıvı tüketin
Serap09 Mehmettugce serklaj dikisi varken sancı yoğunlaşınca bebeği almazsa sancı dikisi patlatıp rahime zarar veriyormuş
Mehmettugce Serap09 yani benim son iki serklajım zaten dikişler açılmış ⅔ cm de açıklık varken hastaneye gidiyorum çıkaran ebe kenarda ipin öylece duruyor dedi çekti çıkardı Allah muhafaza patlama korktum valla
Serap09 Mehmettugce patlarsa rahim alınır dedi doktorum benim bir kere daha anne olma istegim olduğu için bunu göze alamadik dogumu başlattı sezeryana aldı