Mehmettugce hiç korkmayın, bana 18mm de atıldı ve sürekli 14-20 arası değişiyordu. Aslında uzaması ya da kısalması diye bir durum yok, bebeğin hareketlerine ve büyümesine göre rahim de hareketlendiği için rahim ağzında bu kısalma uzama gibi görünüyor. Benim 18 mm de yapıldı ve en son hunileşme de başlamıştı yani bebeği sadece dikişler tutuyordu.
Şükürler olsun ki 38+0 da planlı sezaryene kadar dayandı. İçinizi rahat tutun, ağır işlerden kaçının