Sssbbbs odalar tekli veriliyor 2 dogumumu da orda yaptim hic ciftli odada kalmadim eger oyle bir durum olursa tekli oda talep edebilirsiniz. Bende 1 ay oncesine kadar remzi beye takipliydim ama doktorumu degistirdim şimdi baska bir hastaneye gidiyorum ama genel olarak doktorlar iyi zehra da remzi de.. hayirli dogumunuz olsun inşallah