Duygusalanne72 Bu doktorda doğum yapan varmı memnun kaldınız mı doğum ücreti nedir bilenler yazabilir mi
Ynss Duygusalanne72 ben kendisine gidiyorum şuan 2000 tl muayene ücreti var doğum ücretini henüz konuşmadım geçen sene bir tanıdık 35 bine yapmıstı yanlıs hatırlamıyorsam bu sene de 50 bin diye duydum ama net bilmiyorum.
NurAyse_nur Duygusalanne72 guncel bilgi vereyim yakin zamanda gittim kendisine ssvd yaparim diye ki kendimi cok hazirlamistim. 2 sezeryanim var ikisindede normal doğuma engel bir durum yoktu sancilarim fln vardi doktor korkuttu icin yapamamistim. Gittigimde doktor kapisina 2 ssvd.yaptirmiyoruz yaziyordu hayal kirikligina ugradim muaynesi en son 2.100 tl di ben baska hastanede 1300 e gidiyorum muayneye. Dogum da tahmini söylüyorum 30 dur cunku kendi hastanemde 26.900 ise orasi bir tik pahaliydi cok iyi bir doktor muaynesi harika ilgisi fln ama içeri giripte doktor ssvd s İstiyorum dedigimde 2 ssvd.yaptirmiyorum diyi0 basindan atti israr ettim ama yok dedi bende bi daha gitmedim. Ustelik aracimi birakacak yer bulamadim bir de ceza yemistim o yuzden kendi doktorumla devam ediyorum madem sezeryan olucm dedim kendimi oraya yormamin bir anlami yok 🤗
201721 Yapan komşum var 4 sene önce o yaptığında 1 buçuk falandı şuan ne kadar bilmiyorum tabiki ama bu doktordan herkes çok memnun
rapunzel9222 Bende aynı sorudan post açmıştım bugün yazan olmadı Ssvd istiyorum bende bakalım yazanlar olur herhalde
Hedye rapunzel9222 Bn dun görüştüm nehir hanım çok tatli ilgili ve sürece hakim kendinden emin konuşuyor. Son ana kadar bekleyecegini doğumun kendisinin başlamasını istediğini söyledi.muayene ücreti 2 bin TL doğumun ücreti ssvd 55 bin doktor mesai saati dışında ise +6000 tl dediler.
Emirekrkynlu Benim ablam 2 sezeryan sonrası 2 normal doğum yaptı onunla bence başka hastanelere göre çok pahalı değil birde cidden doktor çok çok iyi hiç bir konuda seni zorlamıyor gereksiz ilaç kullandırmıyor bende kontrole ona gittim ama evde doğum yaptım
Ynss Duygusalanne72 bilmiyorum onu maalesef ben gebeliğimin başından beri kendisinden takipliyim düşünüyorsanız sorun bir an önce çünkü 1-1.5 ay sonraya anca randevu veriyorlar
Brlsltn NurAyse_nur Pendik medipolde Aytekin hanım var 2 sezaryen sonrası normal doğum yapıyor görüşin derim
Duygusalanne72 NurAyse_nur merhaba 3 ay önce gidenler 40 a yapmışız dediler şuan belki artmıştır. Eskiden yapıyordu şuan yapmıyor Demekki. Ablama 10 yıl önce 2.sezeryan sonrası normal yapacaktı ama bebek kakasını yemiş normal doğum yaptırmadı.
NurAyse_nur selenay2804 sultangazideyim. Ramide nehir hanima bir arkadasim tavsiye etti onun uzerine normal dogum yaptirir diye gittim ama husranla geri döndüm. Hatta esimi bile ikna etmistim. Sultançiftliği nde ozel medigold hastanesine gidiyorum. Doktorumda 2 sezeryanim var halen de oraya takipliyim ve memnunum hastane genel olarak guzel ve fiyatlari cevre hastanelere gore normal. Dogum olarakta memnundum. Bizim bu civarda ssvd yaptıran bir hastanede bulamadim
NurAyse_nur Duygusalanne72 bende bir sorun yasadigini düşündüm. Yani ssvd da genelde insanlar sorumlulugu aldigini belirten imzayi atiyor ama bebekle veya anneyle ilgili sorun yasayinca veya sezeryana donmek isteyince doktoru sucluyor sanirim ki doktor artik kabul etmiyor. Ben israr ettigimde risklerden dolayi yaptirmiyorum dedi kestirip atti. Bende oyle deyince vazgeçtim 🤗 saglik olsun
rapunzel9222 Hedye randevu almamız gerekiyormu muayeneye gitmek için yoksa direk gitsek muayene olabiliyormuyuz
Emirekrkynlu rapunzel9222 randevuyla gidiliyor normalde ama sıra ancak 1 2 aya geliyor çok yoğun olduğu için ama haftan büyükse sabah erken gidersen randevusuzda bakıyor ama bekleme süresi uzun sürebiliyor
Hedye rapunzel9222 Bn Temmuz ayından randevu almıştım. 1 ay sonraya verdiler onun dışında doğuma yakın olanlara randevusuz bakar mı bilemem.