NurYm gönlünüzden geçtiği gibi olur umarım 🫠 bizim ilk bebek olduğu için biraz duygusal karmaşası yaşıyorum. Bi tarafım çok mutlu Bebişin kilosu yerinde diye diğer tarafım ben nasıl doğurucam diyo 😅 bakalım bu saatten sonra doktorlar ne derse o artık ☺️