karamella_ Kızlar bebeğe en hızlı en çok kilo aldıran ne var 35 haftalık karın çevresi 1 hafta geride
Ebrunr karamella_ benimkinin göbek de önden gidiyor 4 kg olmuş 😒 ben her gün 1 muz yedim bebek için iyi. Kahvaltılarınızda avakado ve yumurta tüketin muhakkak. Kilo alımı hızlı olduğu için son 3 haftadır karpuz yemiyorum o da kilo aldırıyor. Ben şuan bunların hepsini kestim daha fazla kilo almasın diye siz uygulayabilirsiniz.
Sevda07 karamella_ bu kadar stres yapma canım 2 haftaya kadar normal kabul ediliyormuş benimde oldu düzeldi sen yinede güzel beslen ama kafana çok takma ☺️
esnyks Ebrunr yaa benimkine de karın çevresi zayıf demişlerdi, bende her gün muz yumurta yiyorum çoğu şeye dikkat etmeye çalışıyorum ama yine de zayıf denmişti perinatologa yönlendirdi 🥲
Ebrunr esnyks muz seçerken daha yeşillerini almaya çalışın onların besin değeri daha yüksek olgunlaşmışlar sadece şeker. Doktor daha iyi yönlendirir tabi ben sadece bunları yaptım 🥲 zaten hangisi daha iyi hangisi daha kötü bilmiyorum. Biz 39. Haftadayız kafa normal göbek büyük olduğu için direkt sezeryan dediler kilo faktöründen dolayı.
esnyks Ebrunr çok teşekkür ederim inşallah sizde sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız bebişinizi 🙏🏻🥹
ABusraaaa Ebrunr madem sezeryan kesinleşti bence yemeğe devam et ele avuca gelen çocuk daha kolay büyür 😀😀
NurYm Ebrunr maşallah bebeğinize sağlıkla gelsin benim ilk bebeğimde benzer şekildeydi ☺️ şimdi ikinciye hamileyim 37 + lardayım ssvd istiyorum ama bakalım tabi 🙈☺️
Ebrunr ABusraaaa bugün öğrendik zaten kilosunu falan aynısını eşime söyledim. Bu saatten sonra dönüş yok bari canımın istediği gibi yiyip içeyim dedim 😅😅😅😅
ABusraaaa Ebrunr yeni doğan fazla alma bari yani ultrasyon ölçülerinde 200-300 grm oynama olur illakide seninki tombul bı çocuk olacaksa yeni doğan fazla giyemez ☺️
Ebrunr ABusraaaa doktorum 2 ay önce yenidoğan hiç alma uzun olacak demişti. Her şeyi 0-3 ay aldık Allahtan 😅
Grendaaii Avokado, kaşar peyniri, muz, kabak çekirdeği bunlar çok güzel kilo aldırıyor bebeğe ama dozunu kaçırma canım çok ilerden gitmeside sıkıntı
karamella_ @Gulcan_15 devletin cihazları o kadar saçma ölçüyor ki anlamadım biri 2600 dedi biri 2300 dedi
Gulcan_15 karamella_ bende de bir hafta geri dedi o yüzden merak ettim evet ne görüntüsü iyi ne ölçümleri 😑😑