Mercankon Kizlar son adet tarihime gore 9+3 um ama doktor 7hafta diyor, dollenmeye goremi diyorum yok sat ne gore diyor anlamadim nasil oluyor? Sat:10 ocak
Mercankon Bende anlamadım bi arkadaş ilerde doktorun dediğyle sat cakısıyor ona bakma bosver dedi 🤷🏻♀️
Denizmurt Merhaba iyi akşamlar.. ben 7 haftadayken duymuştum gözlerim doldu okdr çok mutlu oldum ki. İlk gebeligim şuan 10+3haftaligiz bebisimle . 7haftada başladı bulantilarim ilk iki hafta çok kötü sabahları kusuyordum sonradan bu haftada biraz azaltı ama arada yeemek kokularından dolayı kusuyorum 😞😞 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Minigiminannesi rabiaclkmst ben doktoruma sordum o bana bulantinin ve gogus agrisinin cok iyi oldugunu bebegin buyumesi gelisimi iyj habercisi oldugunu soyledi yani garantisiymis ben cok cekiyorum bulantidaaan