rabiaclkmst smls19 canım bende dün kontrole gittim 6 haftalıktık tam ama duyamadık inşallah haftaya duyarız dedi doktor bakalım önümüzdeki p.tesiyi bekliyorum 🤗🙇♀️
A_S_K smls19 kocaeli gebzedeyiz bizde hadi hayırlısıyla kucağına al bebişi sağlıklı sıhhatlidir inşallah 🥰
Aysegul27 5+6 haftaligiz biz daha🥰 ilk kontrolumu 8 haftalikken gidicem. O yuzden sanki her an bsy olabilirmis korkusu var icimde😣 Rabbim hepimize saglikli sihatli kavusmayi nasip etsin insallah❤️