yacem insan ister istemez onu düşünüyo. Ben hep diyodum biraz daha olmazsa boşanmak istediğimi söylerim. Hamile kalıyodum plan değişiyodu. Aslında sorun bende de değil onda da. Yada her kimde olduğunun pek önemi yoktu aslında. Eşimde sorun olsa ben onu asla bırakmazdım. Ama psikolojik öyle düşünüyo. Bol dua, çokça sabır kuzum