yacem özetle 2005 de evlendım türlü tedavıler sonucu 6 bebek kaybettim 2015 de kesin ve net dr cvbı olarak asla normal yolla anne olamıcaksın dedi prf. Sildim bebek düşüncesini aklımdan.vaktı geldı dıyp tüp bebek için başvurmaya karar verdiğimizde oğluma 8+4 haftalık hamile oldugumu öğrendim dünyalar benim oldu şimdi 11 aylık oğlum ve ben 17+4 haftalık ikinci oğlumu bekliyorum Rabbim ol demeden olmuyormuş gecen 14 senede bunu anladım. Allah bu yolda oyalamasın kimseyi uzun uçsuz bucaksız sonu görünmeyen bir yol kimsenin kucağını boş bırakmasın inş