yemen çok faydalı evet ama çok tiksiniyorsan yemesen de olur tabi ki. Farklı formda tüketmeyi deneyebilirsin mesela patatesli yumurta, krep(2 yumurta ile iki kişilik krep çıkar), fırında kiş( yumurta, lor, sebzeler, süt vb ile hazırlanan tuzlu kek) gibi. Hiçbirini tüketemiyorsan dert etme yemesen de olur.