Anlamıyorum neden bu doktorlar bu kadar çabuk çoğu kadına kürtajdan bahsediyor. Zaman tanınmalı anneyi ve bebeğin riskte olduğu bir durum söz konusu değilse en az 2 doktordan görüş alınmalı. Ki ilk keseyi gördüğüm gün kadın doktorum sağolsun uzun uzun anlattı herşey olabilir dedi boş gebelik olabilir dedi tutunamayabilir dedi hepsini sakinlikle anlattı stres yapma dedi kanaman olsa bile koşarak acile gitme ara dedi ondan mı bilmiyorum ama gayet sakinlikle bekledim 3 hafta boyunca, kimileri öok acele ediyor hemen görmek istiyorlar ama 5 ve 6 ıncı haftalar zaten daha çok çok küçük geç döllenmede varsa daha da küçüktür. Sizin için demiyorum bu platformda 5 6 haftalıkken kalp atışı dinlemedi diye aşırı streslenen anneler için diyorum. Anlıyorum tabi ama streste iyi gelmeyecek hele ki ilk 3 aylık dönemde. Allah herkese sağlıkla kucaklamayı nasip etsin