Merhaba arkadaşlar bugün hastaneye gittiğimde 9 haftalık bebeğimin kalp atışı ultrasonda gözükmedi daha sonrasında alttan muayeneyle bakıldı gene gözükmedi detaylı ultrasona gönderdiler gene kalp atışı yok kimi doktor 6 haftalık diyor kimisi 9 diyor şu an çocuğu almayalım dedi bana doktor iki gün sonra gel bakalım dedi bende diyorum ki eğer 6 haftalıksa gözükememesi normal bence ama 9 haftalıksa evet karnımda ölmüş sanırım 😔bana iki gün sonra gel dedi ama diyorum ki hadi küçükse ve daha kalp atışı oluşmadıysa iki hafta sonra mı gidip baktırayım iki gün sonra mı ne olur bir şey söyleyin