Madam123 Şubat ayında doğum yaptım. Odada bakan hemşirelerden ameliyathanedeki kadar ekip çok iyiydi. Doktorum Özgül Özgan o hastaneye arşadaşım önerisi ile başka bir kadın doktora gittim ama içime hiç sinmedi, paket almayalım birde başka doktora gidelim dedim ve Özgül Hanıma muayene olduktan sonra hemen paket aldık. Doğum aram 13 ay olmasına rağmen yani riskli bir süreç sorunsuz ilerletti. Sorularınızı sorun🌸