Günde 4 tane prilam içiyorum pek bı faydası yok dün doktoruma söylediğimde ilk 12 hafta başka ilaç veremem en masumu prilam dedi ilk 3 ay embriyo oluşumunda düşük riski çok yüksek olduğu için ilaclari minimum dozda veriyorlar. Dayanmaya çalışıyorum 7+6 haftalığım bütün günüm bulantiyla geçiyor