Tvsnes Onzyd bulantı hapını hamililikte kullanan var mı ? Doktor bulantım için verdi fakat reçetesinde hamilelerin kullanılması önerilmez yazıyor ne yapmalıyım ?
Catperson Tvsnes gebelikte kullanmadım ama kızım küçükken bulantı için bundan yarım tablet veriyorduk çocuk doktoru yazmıştı. Doktorun yazdıysa kullanabilirsin.
papatyam95 Onzyd zofran muadili ben 27 haftada yolculuk için aldım ağızda eriyen tablet doktor onu önerdi
jddjjw Tvsnes ben kullanıyordum ilk zamanlar onun sayesinde bsyler yiyebildim ama sonra pek işe yaramadi.Zofer den uzak dur sen yarik damak dudak yapabiliyor mus .bana ilk bunu yazdı içini okuyunca hc kullanmadim
Hillalya jddjjw zofer 12. Haftadan itibaren kullanılan bir ilaç diye söylemişti doktorum daha önceki haftalarda yarık damak riski var
Tvsnes Hillalya O zaman nasıl bu ilacı verebilirler hatta diğer ilaçlarında büyük yan etkisi olabilir nasıl kullancaz
jddjjw Hillalya Bu şekilde kesin birsey diyemezsiniz lütfen genelleme yapmayın.Sanki 12.haftadan sonra olmuyormuş gibi,insanlari da yanlış yönlendirmeyin özellikle söz konusu bir cansa baskın şekilde Varolan birsey yok sayılamaz.
papatyam95 Tvsnes ilk trimester de prilam veriyor doktorlar. Tabi sizin doktorunuz öyle söylemiş bilemem 😕
Hillalya Tvsnes ilk 12 hafta verilmiyo sonrasında verilebiliyo bende kullandım bi sorun olmadı 12. Haftadan sonra
diyetisyen1anne evet veriliyor ilk haftalarda hiçbir ilaç işe yaramayınca o da veriliyor bulantıların çok şiddetliyse kullan kar zarar hesabı yaparak veriyor doktor
Hillalya jddjjw ben doktorun söylediğini söyledim kendi yorumumu katmadım ve sonrasında kesinlikle bişey olmazda demedim nerde kesin demişim
jddjjw Hillalya “ilk 12 hafta verilmiyo sonrasında verilebiliyo bende kullandım bi sorun olmadı 12. Haftadan sonra” bu cümleden o çıkıyor yazdığınız şeyi algilasaniz keske
Hillalya jddjjw çok şükür algılarım yerinde doktorun söylediğini söyleyip kendimde bi sorun olmadığını söyledim yani abartmayı nasıl seviyosanız neyse hayırlı günler dilerim bugun doğum yaptım yinede size saygılı cevap vermeye çalıştım
Hillalya jddjjw doktor bizzat 12. Haftadan sonra daha güvenli dedi öncesi riskli dedi ve bende de sorun olmadı dedim yani ilginç yorumunuz
jddjjw Hillalya Saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum sadece söz konusu bebekler olsun aşırı hassasım.Saglicakla büyütün bebeğinizi iyi günler.