Elifmehmetemin Rose_07 benim 3.cu serklajim hepsi de önlem amaçlı atıldı devlette yaptırdım ve doğumlarim da 2 si devlette oldu şimdi 3.cu doğumumu bekliyorum hayırlısıyla inşallah canım ilk bebeğim düşünce 3 ude tedbir amaçlı atıldı
gbdl2023 Sosyalbiri yapıyorlar ilk gebelikte bu sebepten kayip yaşadım o zaman direk demişlerdi bir sonraki gebelikte önlem amaçlı atılacak diye
Sosyalbiri gbdl2023 hangi hastanede yaptırdın canım? Yaa özel bile zar zor yaparım diyor benim şansıma mı anlamadım
Elifmehmetemin Sosyalbiri ilk ikisini Kanuni eğitim araştırma da oldum bu 3.cuyu de Bağcılar devlette oldum canım