mrveelmas @Seymabyrm senin kız erken göstermiş kendini maşallah normalde kizlar çok göstermez benim erkek utangaç heralde çok geç öğrendik kız bekliyorduk😅
Seymabyrm mrveelmas aynen büyüyünce peşinde koşturunca gider zaten önemli olan dengeli beslenmek, başınız sağolsun benimde 2 kez kaybım oldu gerçekten çok zor bir süreçti.
Leontiine Seymabyrm onun aşırı şiddetli olduğu için yatış verdiler birkaç gün hastanede yattı hafiflettiler ağrıları erken doğumu tetikliyor demişler o yüzden heyet raporu aldı işe gidemiyor. Tabi onda yaşta var bu arada ama banada olduğu gibi hemen git hastaneye falan demişti. Şimdi iyi bu arada evde dinleniyor iş yapmıyor evdede 🧚♀️
Seymabyrm Leontiine yaa ben biraz önemsiz birsey oldugunu düsünmüstüm cok tesekkur ederim size🙏 kendi doktoruma yazdım ne dicek bakalım bide bu haftasonu detaylı ultrasonum var perinaloga danısacagım siz demeseniz danısmazdım belkide cok sagolun🌸
mrveelmas @Seymabyrm maşallah ya en azından görüyorsunuz ben ayrintiliya gittiğimde eliniz hiç ağzından çekmedi doktor sonra pes etti yüzünü kapatıyor bakmicam diye ne kadar uğraştı kendi bildiğini yaptı :))
mrveelmas @Seymabyrm geçmiş olsun çok zor gerçekten bende haftası büyüktü diye 8 tane hapla doğurdum ve kendimle getirip gömdük bazen aklıma geliyor sonra diyorum öbür dünyada bizi bekliyor meleğimiz Allah bu defa kucağımıza sağlıklı bir şekilde ve zamanında almayı nasip etsin inşallah
Seymabyrm mrveelmas ben daha girmedim bu hafta sonu gireceğim detaylıya , allah yardıcınız olsun gercekten çok zor zamandan geçmişsiniz, umarım bu sefer ikimizde sağsalim alırız kucağımıza bebişlerimizi 🥰
Leontiine Seymabyrm rica ederim ne demek bende çok şoka girdim alt tarafı kuyruk sokumu normaldir bebek var diye düşünürdüm bende ama cidden bilmediğimiz neler var 🥹
Talentedmom Seymabyrm gebelikte maalesef sürekli oturmak hiç sağlıklı değil çalıştığınız mecburdunuz oturmaya ama mutlaka uzanarak dinlenmelisiniz aksi takdirde ağrı yapar normaldir
Seymabyrm Leontiine evet haklısınız bakalım cumartesi perinaloga danışacağım kendi doktoruma da sordum öğreneceğim inşallah
lavinya90 Seymabyrm oturarak çalışmaya devam edecekseniz yastıklar var bunun için tasarlanmış onlardan edinin. Baya rahatlatıyor.