Kızlar merhaba, 20+4 günlük hamileyim. Masa başı bir işte çalışıyorum fakat son 1 haftadır oturmaktan yana problem yaşıyorum. Kuyruk sokumum çok ağrıyor ve acıyor. belim desen aynı şekilde çok ağrıyor. Bebek mi baskı yapıyor başka bir şey mi çözemedim. Neden bu kadar ağrı oluyor çözüm önerilerinize açığım :(