Filizingoo @minikari bende öyleyim canım merak etme bugünlerde özellikle geceleri hissediyorum çok kıpır kıpırdı miniğim gün içinde ise nadir oluyor endişelenme annesi uyku da uyuyor minik 🥹
minikari Filizingoo Allahım sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin kolaylıkla canım çok stresli süreç gerçekten insan her durumu merak ediyor 🥹
Filizingoo @minikari çoook hemde her anı ayrı heyecan ayrı stres rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🫶🏻
Bicirik2025 Filizingoo ben 33. Haftadayim o endise bitmiyor 😂😂 ama 19. Haftada hareketler cok daha nadir hissediliyor tabi ki gelisimde sorun yoksa endise etme.
Filizingoo @Bicirik2025 teşekkürler böyle ilerdeki haftalarda olan birinden duyunca rahatlıyor insan 💙