staRmama ilk trimesterda çok önemli sanırım çünkü bana da folikasit+b12 birlikte kullandırmıştı, şimdi sinirsel gelişimin çoğu tamamlandığı için depoda kalan bebeğe yeter gibi düşündüler ama ben de insanım benim de b12 ohtiyacım var onu düşünmediler 🥲