Eyllullu Kızlar 26. Haftadayım, B12im düşük çıktı, doktor yazmak istemiyor yeter bu sana diyor, ama ben kendimi yorgun hissediyorum sürekli bence b12im düştüğü için. Hamileyken b12di düşen var mı?
Bumah Eyllullu benimde bence düşük aşırı unutkanlığım başladı dediğimi unutuyorum yapıcam şeyleri unutuyorum iyice mala bağladım
Parinas Eyllullu multivitamin kullanıyorsanız ondan gerek görmemiştir. Çok düşük değilse o yeterli gelir diye düşünmüştür belki
Buseenuur Eyllullu benimde 140 çıktı b12 ben multivitamin kullanmıyordum multivitamin yazdı b12 yazmadı
Eyllullu Parinas ama zaten başından beri multivitamin kullandığım halde düşmüs demek ki yetmiyor anlamadım ki :(
Parinas Eyllullu belki demir d vitamini vs de düşüktür. Onlar da halsizlik yapar. B12niz kaç çıkmıştı
Eyllullu Parinas onlar alt sınıra yakın çıkmış ama referans aralığında , b12 170 çıkmış, alt sınır 232
Parinas Eyllullu hmm gerçekten düşülmüş. İsterseniz bi aile hekiminize danışın. Onlarda takip ediyor ya duruma göre takviye yazabiliyorlar. Daha iyi hissedecekseniz yani
Sizdenbirii1 Eyllullu benimde 160 çıkmış cuma günü büyük ihtimalle iğne verir doktor genelde iğne verip sonra b12 spreyi veriyormuş doktorlar
Eyllullu Parinas o da ben risk almayayım doktorun daha iyi bilir ona danış demisti de demek ki var bir sorun, insallah daha da düsmez, gebeliğe full depo girmek önemliymis demek ki :(
Eyllullu Sedaolmz çok şasırdım ya kullandigimiz vitaminlerde de vardi ya hep b12 böyle bir kisitlamasi oldugunu bilmiyordum hamilelikte
Parinas Eyllullu aslında düşüklüğünde iğne bile veriyorlar gerekirse ama bilemedim. Benim de demir öyle. Günde 2 kullanıyorum yine de yükselmiyor 🤦🏼
Eyllullu Bumah benim ilk defa bakıldı onu da aile hekiminden ben rica ettim başından beri bakmiyorlar 26 haftadayim :o
Blackkk Benim de 170 çıkmıştı aile hekimi hap vermişti doktorum hap işe yaramaz diyip iğne verdi 1 kutu haftalık bir kutu da aylık haftalık iğnelerim bitti 220 ye çıktı
ifo Eyllullu benimde vitaminler sınırda ve beynim sersem gibi kafam boş gibi uyuşuk 1 aydır ilaçları da kullanıyorum çok zor gerçekten
staRmama Eyllullu benim düşük ilkinde de dusuktu ve b12 çok önemli dedi doktorum aslında sınırdaydı düşük bile denmezdi Ocean başlattı hemen dil altına sıkmalı olandan
Eyllullu staRmama ya çok ilginç bana böyle demeleri garip geldi zaten baska bir doktora danışayım o zaman ben de