Seymatrkay
Seymatrkay zorunlu yorum mu var ne saçmalıyorsun yorumunu kendine sakla sacma saçma yorum yapma bende senin üslubunu beğenmedim ona bakılırsa benim yazdığım tartışmaya yorum yapıyorsun birde zeytinyağı gibi üste çıkıyorsun en nefret ettiğim insan tipi insan gibi yorum yapicaksan yap yapmicaksan sabrımı zorlama begenmediysen kendine sakla ben beğendim başkaları beğendi bu yeter .