23+4 haftalık oldum daha isim bulamadım ben buluyorum eşim begenmiyor eşim buluyor ben beğenmiyorum ben elisa inci diyorum oda ya Tülin yada fulya diyor sinir krizi geçireceğim az kaldı isim önerir misiniz şöyle kulağa hoş gelen anlamı güzel isimler öneriye açığım 🩷