snycl doktorunun numarası var mı akıntın yok sanırım ama ağrı çekiyorsun belli ki bir doktorunu ara istersen bende de ağrım çok oluyordu 3 gün boyunca kahvemsi bir akıntı geldi bu normal dedi regl gibi pembe ya da kırmızımsı gelirse düşük demek oluyormuş💕