snycl Bat 1 ağustos. 4+3 de falanım. Kızlar aşırı uyuyorum. Öyle böyle değil sürekli uykudayım. Uyanıyorum kahvaltı yapıyorum uyuyakalıyorum, akşama kadar uyu uyan. Sonra gece 12de bir daha yatıyorum sabah 9a kadar. Böyle olan var mı Allah aşkına🙏🏻
babymom2026 snycl bende 4+5im bende çok uyuyorum 🤦♀️ öğrenmeden önce de böyleydi uyku hali çoktu bende
Krystal snycl Bi ben tersim galiba. 37.haftadayim deli gibi uykum oluyor. Hamileliğin başında bir gram uykum olmazdı.🤭 Değişik bu hormonlar ben anlamadım
papatyakokulugece snycl 20 aylık çocuğum var hareketli ve uyku düzeni olmayan bir çocuk benim 40 gün kaldı doguma uykuyu bırak toto yeri özledi 😂😂 uyku hâli tamamen psikolojikmiş
Elovee snycl benim bir de 2bucuk yasinda kizim var. Uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum baktim olmuyor cocugu annesine gönderdim tüm gün uyuyorum hahahh
snycl Krystal herkesin farklı bünyesi var işte kişiden kişiye göre değişiyor Rabbim biz kadınların yardımcısı olsun, işlerimizi kolaylaştırsın inşallah💖🙏🏻
snycl papatyakokulugece allah yardımcın olsun valla bizde zorunluluk olmadığı için belkide daha rahatız mecbur olunca tabi ne uyku kalır ne bir şey🙏🏻🥹
Meridaily snycl 5. Haftadan 10. Haftaya kadar aynıydım😅 ben birazda bulantıdan uyudum,uyudukça rahatlıyordu midem. Ama istemsiz gözler açılmıyor çok halsizlik geliyor. 2,3 gündür uyku halim azalmıştır bugün geri geldi🥴