Merveue rica etsem nasıl verdiğinizi anlatirmisiniz direk kendi isteğinizlemi gidip verdiniz yoksa doktorunuzmu yönlendirdi benim iki duşuğum oldu bey hekim Hastanesi’nde doktorum bundan önceki dusuğumu patolojiye gondermiştik down sendromu cikmişdi bebeğim şimdiki gebeliğimdede doktorum riske atmayalım fetal dna yapalim dedi hastaneye gitmeden önce meram tıpta doktora gözüktünuzmu yoksa direk gidip mi kan verdiniz ben şehir dışındayım hastaneyi arayıp bilgi almak istedim ama sürekli bir birlerine bağlayip duruyorlar kimse bilgi vermiyor malesef