tugcemre58 utanılacak özür dilencek bir şey değil kimseden, bebek sizinbebeniz en çok siz seviyo ve düşünüyosunuz…ben de pcosum ve kiloluyum ve 11 yıllık tiryakiydim :d tak diye bebek oldu sizle aynı endişelerdeydim, 3 haftalık öğrendim 6 haftaya kadar günde 3-5 içtim ama normalde bir paket içerim öyle düşünün.. sonra 6.haftada nasıl bir tiksinti geldiğini anlatamam, şu an yazdığım için bile midem bulanıyo düşünün :)) kocam sigara içip yanıma geldiğinde kaç defa kustum kokudan, 13 hafta olcam durum hala bu, dua et size de gelsin bu tiksinti, hayat zor oluyo ama sigara için çok iyi