mommy0806 hayır hiçbir şey olmadı hatta itiraf edeyim 6 aydır rutin kontrol dışında doktor yüzü görmedik çok şükür emzirme döneminde de bırakamadım hala içiyorum ama sütten atılması için bekliyorum sona gelmişsiniz korkmayın kendinizi suçlamayın kimsenin de sizi yargılamasına izin vermeyin bir çocuğu annesinden iyi kimse düşünemez evet bu pis bi alışkanlık ama napalım bazen olmayınca olmuyor şartlar zaman yaşamın verdiği stres ben gebe okuluna gidiyordum neredeyse içmeyen gebe yoktu tabii ki içilmesini tasvip etmiyorum.. bu arada benim 36. Haftada plasentam da kireçlenme oldu ama doktorum sigarayla ilgisi yok buraya gelen gebelerimin bir çoğunda bu haftalarda başlıyor dedi zaten işlevini yitiren bi organizma olduğu için, bende çok vicdan yapıyordum sürekli özel kliniklerde detaylıya gidiyordum yarım yarım içip atıyordum uykuya kendimi veriyordum ama bırakamadım kendinizi asla suçlamayın inşallah pozitif doğum hikayenizi de okuruz sağlıkla kucaklayın bebeciğinizi 😍