SevcanKumluca kuzum ben 15 ocak 6 haftalık bebeğimin kalbi durması sonucu kürtaj oldum ve kürtaj olalı 40 gün geçti ürolojiye gittim kasık ağrım çok oldu ama öyle şiddetli değil önceki gebelik belirtim gibi ve başım çok ağrıyordu neyse idrar tahlili verdim temiz çıktı doktorda kum döküyor olabilirsin dedi ihtimale karşı ilaç verdi ve dediki gebelik var ise yAda ihtimal var ise içme benimde içime kurt düştü nedense çünkü korunuyorduk eşimle ben rahim filmi çekilicem ve en az iki adet geçireyim dedim gebe kalma ihtimalim Yok diyorum ama testte silik çizgi çıktı sonra dün erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı ama döğüşde şişlik acı Yok o neden sordum önceki gebeliğimde çok şişmişti ağrıyordu dokunamıyordum