Heyzil hiç stres yaparak kendini üzme.ben bi dönem sürekli ağlıyodum ama doktorum hep sakinleştirdi beni korkmanı gerektiricek bi durum yok en ufak bi kanamanda 7/24 müdahale edebiliriz diye.ama sana tavsiyem çok iyi beslen bebeğin alabildiği kadar kilo alsın çünkü erken doğum riskin var ve erken doğumda bebeğin kilosu çok önemli bi de evine yakın bi hastaneye kontrollere gitmen senin avantajına olur.çünkü kanaman olduğunda hızlıca hastaneye gitmen gerekebiliyor.