MehmetYagizz canım o son haftalar için geçerli öyle bile olsa başka şansın yoksa nedenini öğrenmek için bakılır zaten kanama varsa sezeryan şartt .. başlarındaysan eğer müdahale için tedavi için bakılması gerekşr dediğim gibi 2,5 ayımı yatarak geçirdim ve ilaç kullandım çok şükür detaylıya da girdim bebeğim gayet iyi hiçbir sıkıntımız yok