ikinci-bahar25 ben taa doğuma kadar erkek hissetim çünkü ilk gebelik kızdı ve 2. Gebelikte aralarında dağlar kadar fark vardı, kendi kendime dedim ki bu kadar fark varsa kesin erkektir.
Sonra doğdu güneşim 🎀🌸, iki kız çok güzel 👍🏻 kız kardeşim büyük kızımı alıyor bende küçük kızımı , kız kıza geziyoruz, en iyisi sağlıklı huzurlu evlatlar olması dileğiyle 🙏🏻🙏🏻🙏🏻