ikinci-bahar25 2.kızım geliyooorrr🥳🥰 Allah ın izniyle, gönlümden geçen oğlumun olmasıydı ama Rabbim böyle uygun gördü şükürler olsun ki sağlıklı. Yinede çok mutluyummm🥰🥰 isteyen herkese nasip olur inşaallah💕 iki kız annesiyim artık kızlaarrr☺️
Asklim ikinci-bahar25 hayırlı olsun Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin benim de ikinci kızım geliyor inşallah
Selinoritaaa ikinci-bahar25 benim de ilk hamileliğim. 13 haftaya girdim ama bugün Fetal DNA sonucu geldi cinsiyetini öğrendik. Kız bebiş geliyor 💝🎀
Nur482482 ikinci-bahar25 15. Haftamdayım ama niyeyse ben inanamıyorum hala cinsiyete ya 🥹 %80 gibi bir oran verdi doktor
Nur482482 ikinci-bahar25 ikinci-bahar25 cinsiyeti merak edip kendi doktorumun randevusunu beklemeden özel hastanede başka bi doktora gittim 15. Haftamda ve %80 kız dedi. Kız bebek çok istiyorum ama kendi doktorum olmadığından mıdır nedir hala erkek diyecek gibi geliyor kendi doktorum🫣 15. Haftada net olur mu ki ya herkes belli olmaz falan diyince sevinemedim bi yandan da %80 yüksek bi oran gibi geliyor 🫠🫠
Nur482482 ikinci-bahar25 cinsiyeti merak edip kendi doktorumun randevusunu beklemeden özel hastanede başka bi doktora gittim 15. Haftamda ve %80 kız dedi. Kız bebek çok istiyorum ama kendi doktorum olmadığından mıdır nedir hala erkek diyecek gibi geliyor kendi doktorum🫣 15. Haftada net olur mu ki ya herkes belli olmaz falan diyince sevinemedim bi yandan da %80 yüksek bi oran gibi geliyor 🫠🫠 yarın kendi doktoruma randevum var 15+4
Ecemsu_12 Benimde kızım oluyor 2 erkek bir kız annesi olarak 2. Kızımız olacak rabbim nasip ederse 🎀🎀🥰🥹
Sarees ikinci-bahar25 ya bizde de aynı ikinci kızım geliyor inşAllah 😍 bizde hep erkek olur gibi hayaller kurduk ama kız çocuğa alıştım erkek nasıl olurdu bilemiyorum 🤣 kızımın kız kardeşi olması çok güzel geliyor düşündükçe 😍🥰