Feyzzz Allah iyiliğini versin 8 gün kala idrar testi mi yaptın 😁 gerçi benim de 5 gün kala yapmışmışım var sabredemiyorum insan 😁test bozuk olabiliyor. Benim birkaç kere oldu bazı testler bekledikçe çizgi çıkartıyor 🙄 en güzeli adet gününü beklemek canım