Alegria Tam 9 haftalığız. Hamile değilmişim gibi hissediyorum, tam rahatım. Ama ara sıra ateşim yükseliyor 37.5 a kadar. O da sıkıntı vermiyor da biraz halsizlik vere biliyor ama. Ateş yükselmesi olan varmı?