vanilya_kokusu eliffffd kusma mide bulantısı evden tiksinme kokulara karşi hassaslık sürekli uyuma isteği delirecem ya😭
Merveee6 eliffffd benimde 9+2 mide bulantısı var ama kusma yok şu an biraz yorgun geçiyor havalarda sıcak bunaltıyor insanı
Pitircikkus eliffffd benımde 4+6 ama sımdıden basladı bugun de tansiyon düşüklüğü yasadım yasayan oldu mu acaba
eliffffd vanilya_kokusu sizinle mi dokuz haftalık ilk gebeliğinniz mi benim de bulantı var ama kusma yok midemde bir şey almıyor koku hassasiyeti bende de var geçenlerde bir çamaşırı dört kere yıkadım🥺😅
vanilya_kokusu eliffffd yok ben 7 ye girecem ikinci gebelik ilktede ayniydim hatta daha beter dim. Çamaşıri makinaya atınca bile öğuruyorum deterjan kokusundan
aryabe @“eliffffd” Ben hamile değil gibiyim maşallah. 2. Gebeliğim. İlkinde böyle değildim. Mide bulantısı baş dönmesi yaşadım ama şu aralar yok
eliffffd Merveee6 evet evet kesinlikle havaların da etkisi var benim de bulantı var ama kusma yok şu anlık Prillam kullanıyorum ben siz hap kullanıyor musunuz acaba
Merveee6 eliffffd benim 2 tane kaybım var o yüzden bi çok ilaç kullanıyorum onu d kullanmak istemedim kusma yok zaten diye içmiyorum
eliffffd Merveee6 başınız sağ olsun neden kaybettiniz acaba ben de bundan 4 ay önce gebelik zehirlenmesinden oğlumu kaybettim şimdi tekrar hamileyim nasipse
eliffffd Pitircikkus ben de tam tersi tansiyon yüksekliğinden gebelik zehirlenmesi yaşamıştım ama düşüklükle ilgili bir bilgim yok doktorunuza danışın isterseniz
Pitircikkus eliffffd cuma kontrolüm var tekrar olursa acile gıdeyım en ıyısı ılk hamılelıgımde yaşamamıştım galıba hatırlamıyorum 7 sene oldu
Pitircikkus eliffffd Rabbım sabır versın bı daha yaşatmasın insallah sağlıkla kucağınıza alın insallah😊