Emlly Şuan tam 13+0 ız beklenen dogum tarihi 9 subat. Gün içinde birşey hissetmiyorum ama gece yatağa uzandigimda elimi karnıma koydugumda içerde minik minik hareketler hissediyorum. Bulantı ilacını 3 gün önce bıraktım karışık şeyler yemezsem bulantim olmuyor. Enerjim de yavaş yavaş kendine geliyor. 4 5 gün kadar önce gitmiştim en son doktora cinsiyetini gösterdi ama doktor emin olmadığı için söylemedi. Ay sonuna tekrar gideceğim artık nasipse o zaman kaldı. ( 2 oğlum var onların cinsiyetini bu haftada net görmüştüm )